Matinkylä-Seuran johtokunta vuonna 2019

5.2.2019

Matinkylä-Seuralle valittiin uusi johtokunta vuosikokouksessa 5.2.2019

Puheenjohtajana jatkaa Sirpa Aarniolehto-Kotilainen. Johtokuntaan valittiin varsinaisiksi jäseniksi Mika Hentunen, Antero Krekola, Lauri Pipatti, Leena Forsman-Ars, Tarja Niemi, Mirkka Turtiainen, Jorma Järvenpää, Jukka Kivimäki ja varajäseniksi Merja Vanhala, Anneli Pajunen ja Marita Lassila.

Kuluvana vuonna Matinkylä-Seura panostaa alueen kehityksen seurantaan ja edunvalvontaan.  Seura osallistuu mahdollisuuksien mukaan alueella järjestettäviin asukastapahtumiin, mutta ei ota tapahtumien järjestely- ja koordinointivastuuta aikaisempien vuosien tapaan. Kaupungin toimesta Espoossa ja Matinkylässä järjestetään syyskuussa Lähiöfest -tapahtuma, joka mm. korvaa viitenä aikaisempana vuonna järjestetyn MatinFestin.

Seura tekee aktiivista yhteistyötä SuurMatinkylän asukasfoorumin sekä alueen asukasyhdistysten kanssa.

Seura järjestää kerran kuussa yhteistoiminnassa Etelä-Espoon Eläkeläiset ry:n kanssa yhteislauluiltoja Ison Omenan stagella.

Matinkylä-Seuran johtokunta vuonna 2019